14. ja 15. juunil toimub Eesti Rahva Muuseumis (ERM)
Festival Soome-ugri päevad
kus tutvustatakse soome-ugri rahvaste kultuure.
Filmifestival FUFF näitab soome-ugri filme.
Töötubades saab teha käsitööd,
õppida loodusega suhtlemist
ja soome-ugri moodi saunas käimist.
Kohapeal valmivad uued filmid,
mida näidatakse festivali lõpus.
Seminaril räägitakse soome-ugri rahvaste tulevikust.
Venemaa sõda Ukrainaga mõjutab kõiki rahvaid,
eriti neid, kes elavad Venemaal.
Seminaril arutatakse, kuidas teha nii,
et soome-ugri rahvad, keeled ja kultuurid püsima jääksid.
Festivali lõpetab kontsert „Unustatud rahvad“.
Helilooja: Veljo Tormis
Dirigent: Ingrid Mänd
Esinejad: Pariisi Orkestri Koor
Kontserdil lauldakse vadja ja isuri keeles
ning ingeri-soome murdes.
Festivalil on filmid ja töötoad kõigile tasuta.
Kontserdi „Unustatud rahvad“ piletihinnad:
täispilet – 34 eurot,
pilet puudega inimesele (puuet tõendava dokumendi esitamisel) – 17 eurot,
pilet puudega inimese saatjale – 17 eurot.
Ostes pileti Tartu 2024 kodulehe või selle lingi kaudu,
ei lisandu Piletilevi teenustasusid.