Kultuuripealinna turundustegevusi hakkab juhtima Marika Goldman
Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 teabe- ja turundustiimi turundusjuhi ametikohale asus Marika Goldman. Kultuurivaldkonna ja Eesti riigi mainekujundamise taustaga turundusekspert peab uuel positsioonil oluliseks partnerlussuhete ja sponsorluse temaatika väljatöötamist ning Tartu 2024 võimalikult tugevat visuaalset nähtavust Eestis ja Euroopas.

Foto: Mana Kaasik
Goldmani sõnul oli ametikohale kandideerimine mastaapsuse tõttu inspireeriv.
“Kui avanes turundusjuhi konkurss, siis oli selle projekti mastaapsus ja olulisus see, mis mind veidi hirmutas. Teisalt tundsin, et tahan Euroopa kultuuripealinnaga seotud olla. Võiks öelda, et tekkis raskekujuline fomo (fear of missing out) – kuigi tööd on palju ja see sisaldab palju väljakutseid, siis hirm millestki suurest ilma jääda, sai võitu ja kandideerisin, ” ütles Goldman.
Goldman töötas eelnevalt EASi välisinvesteeringute keskuse müügitoe osakonnas, mille valdkonnajuht Kata Varblane, toob varasemast koostööst Marikaga esile professionaalsust ja mitmekülgsust: “Marikal on väga lai silmaring ning ta omab suurt kogemust rahvusvaheliste sündmuste korraldamisel. Turunduslik mõtlemine ning kogenud tartlasena hea vaist valikute tegemisel, moodustavad suurepärase kombinatsiooni, et Marika juhtimisel saab Euroopa kultuuripealinna nähtavus olema pildis selliselt, et igaüks saab selle üle uhke olla.”
Tartu 2024 turundusjuhi Marika Goldmani töö saab olema mitmekülgne hõlmates erinevaid valdkondi visuaalsest identiteedist kuni sponsorluseni. Ta hakkab juhtima Tartu 2024 fännitoodete arendamist ja müüki ning Euroopa kui kultuuripealinna turismisihtkoha ettevalmistamist koostöös partnerite ja kohalike ettevõtetega.
Loe intervjuud:
Lisainfo:
Krõõt Filippov, Tartu 2024 kommunikatsioonijuht,