Liigu otse sisu juurde

Lisaprogrammi meelespea

Sisukord

Iga projekt juhib oma kommunikatsiooni- ja turundustegevusi ise. 

Igal projektil on oma kanalid (sotsiaalmeedia jne) ning iga projekt organiseerib meediategevust ning sündmustele foto- ja/või videograafi ise. 

SA Tartu 2024 võimendab projekte oma kanalites valikuliselt ja võimalusel.

Naine annab ETV-le intervjuud.

1. Piletilevi ja Kultuuriaken

Piletilevi

Euroopa kultuuripealinna lisaprogrammi sündmuste piletid võiks olla müügis ka Piletilevis. Kui sündmus ei müü pileteid või on lihtsalt registreerimisega (0€ pilet), siis sündmuse saab teavitamise eesmärgil ikkagi üles panna Piletilevisse.

Piletileviga tuleb kaasa reklaampakett väärtuses 410€+km, mis sisaldab sündmuse info jagamist uudiskirjas, Facebook/Instagram postitust, bännerit rubriigis „soovitatud“ ja reklaam müügipunktide ekraanidel.

Kui tegemist on tasuta sündmusega ja see on lisatud teavituseesmärgil Piletilevisse, siis reklaampakett väärtuses 410€+km sündmusele ei kohaldu.

Kontakt, kuhu sündmus saata (märkega “lisaprogramm”): [email protected]

Kultuuriaken

Tartu 2024 lisaprogrammi sündmused tuleb lisada eesti ja inglise keeles kultuuriaken.tartu.ee keskkonda. Seal jookseb info automaatselt Tartu 2024 kodulehe kalendrisse, mis on peamine koht, kust inimesed otsivad infot Euroopa kultuuripealinna sündmuste kohta.

Kultuuriaknasse sündmuse sisestamisel:

  • Loe läbi Kultuuriaknasse ürituse lisamise õpetus.
  • Kui on piletitega sündmus, siis võta Piletilevist sündmuse ostukorvi link, mille saad Kultuuriaknasse sisestada. Link võiks suunata otse ostule, sest Kultuuriaknas on sündmuse kirjeldus juba olemas (sealt nupp suunab otse ostule)
  • Sisesta sündmus eesti ja inglise keeles. Võid soovi korral lisada ka sündmuse vene keeles.
  • Sündmust sisestades vali sündmuse valdkonna valimisel kategooriatena kindlasti ka “Tartu 2024” ja “lisaprogramm”.
  • Sündmuse kirjelduse algusesse lisa lause X on osa Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 lisaprogrammist, näiteks: Võrukeelne laulu- ja rahvapidu Uma Pido on osa Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 lisaprogrammist.
  • Võta aega, et sündmuse kirjeldus teha lugeja jaoks atraktiivseks ja võimalikult lihtsasti arusaadavaks. See saab olema põhiline vaheleht, kuhu Tartu 2024 suunab sündmuse kohta infot lugema.
  • Kui sündmusel on registreerimine, siis lisa registreerimise link sündmuse kirjeldusse.
  • Sündmuse kirjelduses selgita lahti valitud ligipääsetavuse kategooria tähendus. Mida see reaalselt inimese jaoks tähendab?
  • Pööra tähelepanu sellele, kuidas inimesed sinu sündmusele jõuavad. Mõtle ka selle peale, kas korraldajana peaksid organiseerima ühistranspordi võimaluse sündmusele (kui sündmus toimub näiteks Lõuna-Eesti metsade vahel). Piletilevisse on võimalik panna korraldaja poolt ka busspilet müüki, et ei peaks seda täies ulatus ise finantseerima.
  • Sündmuse teksti kirjeldades mõtle välisturisti peale. Kas välisturist on sinu sündmusele oodatud ja mis sündmuse aspektid peavad olema selleks kohandatud, et ta tunneks end seal oodatuna.
  • Pärast sündmuse sisestamist Kultuuriaknasse peab Tartu 2024 tiimiliige selle kinnitama, et see jõuaks Tartu 2024 kodulehele (see ei lähe avalikuks enne 19. oktoobrit).
  • Kui midagi sündmuse infos muutub (ajakava, asukoht vms), siis Kultuuriaken on esimene kanal, kus see muutus teha! Muutuseid saab läbi viia jooksvalt.

2. Kommunikatsioon

Tartu 2024 katussõnum

Euroopa kultuuripealinna tiitel on 2024. aastal Eesti tippsündmus. Me toome igas vanuses inimesteni üle 300 eriilmelise sündmuse.

Terve aasta Tartus ja Lõuna-Eestis vältav programm jutustab Ellujäämise Kunstide lugu – need on teadmised, oskused ja väärtused, mis aitavad meil tulevikus paremini elada.

Ühtse kogukonnana soovime neid teadmisi jagada ning samal ajal teistelt juurde õppida. Nii loome kultuurist kantuna parema homse.

Avalikud tekstid

Tartu 2024 kirjutatakse lahku ja Tartu suure tähega.

Korrektne täispikk nimi on Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 (European Capital of Culture Tartu 2024).

Kasuta avalikes tekstides järgnevat lauset:

  • EST: “(Projekt) x on osa Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 lisaprogrammist.”
  • ENG: “(Project) x is a part of the European Capital of Culture Tartu 2024 side programme.”
  • GER: “(Das Projekt) x ist ein Teil des Zusatzprogramms der Europäischen Kulturhauptstadt Tartu 2024”
  • FI: “(Hanke) x kuuluu Euroopan kulttuuripääkaupunki Tartu 2024 lisäohjelmaan”

3. Sotsiaalmeedia

Tartu 2024 kirjutatakse lahku, välja arvatud @Tartu2024 ja #Tartu2024

Lisa Tartu 2024 Facebooki sündmuse kaaskorraldajaks ja saada info Tartu 2024 Facebooki kontole sõnumiga või meilile [email protected]

Facebooki sündmuse tekst peab olema eesti ja inglise keeles. See peab sisaldama lauset “projekt x on osa Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 lisaprogrammist”.

Kui sündmus on eesti keeles, siis sündmuse teksti peab sisaldama minimaalset inglisekeelset tutvustus. Kolm punkti: sündmuse lühikirjeldus, lause
“Project x is a part of the European Capital of Culture Tartu 2024 side programme.” ja teavitus, et sündmus on eesti keeles.

4. Bränd ja disain

Logo kasutamine

Kasuta Tartu 2024 logo kõikides turundus- ja kommunikatsioonimaterjalides. Kui logokasutus ei ole võimalik, siis viita Tartu 2024-le sõnaliselt (“ X on osa Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 lisaprogrammist”).

Logo peab olema

  • projekti kodulehel (kui see eksisteerib)
  • projekti trüki- ja välimeedial
  • projekti video lõpuslaidil, lõputiitritel
  • projekti sotsiaalmeedia visuaalidel nagu nt Facebooki ürituse cover

Tartu 2024 on alati “Partnerite” sektsioonis, mitte “Sponsorite” real.

Palun saatke meile kooskõlastamiseks oma esimene kujundus, et saaksime koos üle vaadata, kas tehtud kujundus lähtub Tartu 2024 CVIst.
Kontakt: [email protected]

5. Foto ja video

Iga projekt organiseerib oma sündmustele foto- ja/või videograafid ise.

Tartu 2024 pildipangas olevaid pilte ja videosid võivad kõik projektid kasutada seoses sündmustega, mis toimuvad Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 raames või üldisemaks Tartu 2024 turunduseks.

Fotot või videot kasutades peab olema alati viide fotograafi/videograafi nimele ja Tartu 2024-le (näidis: Fotograaf: Maanus Kullamaa/Tartu 2024). Fotograafi nimi on Flickris kirjas alati albumi nime all.

Jagage meiega oma sündmuste pilte ja videosid. Drive’is on projektide fotopanga kaust, kuhu saab üles laadida nii pildid kui videod.

Kausta nimi peab olema kujul kuupäev,projekti nimi, sündmuse nimi, fotograafi nimi (näidis: 2023-29-08 Varjatud maailmade avardumine_Athosland_Annika Vihmann).

Kui olete laadinud pildid/videod Drive’i palun teavitage sellest meilil [email protected].

6. Turundusmaterjalid ja meened

Ruumikujunduslementide laenutamine

Laename hea meelega Tartu 2024 brändi turundusmaterjale sündmuste jaoks (kuubikud, roll-upid, fotosein. surfilipud jms), kui elemendid pole sel hetkel juba välja laenutatud.
Kontakt: [email protected]

Tartu 2024 meened

Otse läbi e-poe partnerite alalehe on võimalik -20% allahindlusega soetada Tartu 2024 meeneid (pusad, t-särgid, aksessuaarid) ning tellida mugavalt meie ruumikujunduselemente (rollupid, käsilipud jne), mis jäävad teile kasutuseks.

Kasutaja ja parool: Tartu2024Partner, JbnpSYxQxs3dYznI7yD4

Turundusmaterjalid

Kõikidel projektidel on võimalik Tartu 2024 kontorisse järele tulles saada piiratud koguses tasuta Tartu 2024 viie fakti voldikuid ja kleepse, mida saate jagada oma sündmustel ja kohtumistel.

Lisaks on meie digitaalsed turundusmaterjalid saadaval siin, kust leiate lisateavet ja ressursse oma turundustegevuste toetuseks.

7. Koostööala / bränding

Peakorraldaja kasutab võimalusel oma sündmusel silmapaistvalt ja eristuvalt Tartu 2024 brändingut (rent või isetootmine).

Koostööala tuleb ainult valitud sündmustele. Teavitame kõiki projekte eraldi, millistel sündmustel Tartu 2024 koostööalaga osaleb.